“Şikayətim “Yelo Bank” dandır. 06.04.2024 tarixində 3 000 AZN mədaxil etməklə “Yelo Platinium” kart sifariş etmişəm. 09.04.2024 tarixində kart mənə çatdırılsa da, fin kodu təyin etmək mümkün olmadığı üçün banka yaxınlaşmağımı bildirdilər. Bu qədər inkişaf etmiş bir sistemdə “Yelo Bank”da “app” və ya ATM vasitəsi ilə bunun mümükün olmaması başqa dərddir”.
Pravda.az-ın xəbərinə görə, bu barədə sosial şəbəkə istifadəçilərindən biri bildirib.
“Nəhayət, bu gün “qaynar xətt”ləri ilə əlaqə saxlayıb, 18:00-dək yaxınlaşa biləcəyimi bildirdilər. 17:50 də içəri daxil oldum. Bank əməkdaşları hamsı start vəziyyətindədirlər və heç kim xidmət göstərmir. Aşağı-yuxarı yönləndirdikdən sonra əməkdaş kartımı koda salaraq “gec gəlmisiniz” deyərək kartı mənə qaytarır. Qısası, bank olaraq çox geridə qalmısınız heyf ki. Əsəbinizi korlamaq istəmirsizsə, bu bankdan maksimum uzaq durun”, – şikayətdə qeyd olunub.