Xoşbəxtliyə çatmağın 7 asan yolubackend

Xoşbəxtliyə çatmağın 7 asan yolu

  • whatsapp
  • messenger
  • telegram
  • vkontakte
  • odnoklassniki
Elmi araşdırmalar xoşbəxtlik və fiziki fəaliyyət arasındakı əlaqəni getdikcə daha çox təsdiqləyir.
 
Bəs, serotonin səviyyənizi artıracaq üsullar hansılardır?
Tribunainfo.az bakupost.az-a istinadən xoşbəxtliyə çatmağın 7 asan yolunu təqdim edir:
1. Bədəninizi hərəkət etdirin:
Kofe fasiləsi əvəzinə iş yerində bədəninizi gərmək əla fikir ola bilər. Oturarkən və ya telefonla danışarkən sadə boyun hərəkətləri və ya qol gərmə hərəkətləri etmək gün ərzində zehni və fiziki təravəti təmin edə bilər. Belə sadə hərəkətlər əzələ gərginliyini azaldır, qan dövranını artırır və stressi aradan qaldırır. Bu cür hərəkətlər iş səmərəliliyini və enerjinizi artıra bilər. Bu səbəbdən, sıx iş günündə vaxtaşırı özünüzə bir neçə dəqiqə vaxt ayırmaq və gərmə hərəkətləri etmək çox faydalı ola bilər.
2. Koordinasiya məşqləri edin:
Bədənin yuxarı və aşağı hissəsini eyni vaxtda hərəkət etdirmək bədəni formada saxlamaq üçün əla vasitədir. Çiyin gücləndirici məşqləri ayaq hərəkətləri ilə birləşdirərək, məşq rutininizi sürətləndirə və beyin fəaliyyətini artıra bilərsiniz. Məsələn, çiyin presləri edərkən “squats” və ya “lunges” kimi aşağı bədən məşqləri əlavə edə bilərsiniz. Belə birləşmələr bədəndə qan dövranını, ümumi enerji səviyyəsini artırır və maddələr mübadiləsini sürətləndirir.
3. Mütləq səliqəli olduğunuza əmin olun:
Əhvalınızı dəstəkləmək üçün ilk növbədə stress səviyyənizi azaltmaq vacibdir. Əşyalarınızı itirmək və ya onları hara qoyduğunuzu xatırlaya bilməmək kimi hallar stresli vəziyyətinizdən xəbər verir. İstər evdə, istər işdə, istərsə də maşında özünüzə diqqət etmək faydalı ola bilər.
4. Qarnınızdan nəfəs alın:
Günə başladığınız zaman və ya işə başlamazdan əvvəl nəfəs alma tərzinizi dəyişdirərək başlaya bilərsiniz. Şüurlu tənəffüs üsullarından istifadə edərək, burnunuzdan alınan nəfəsin qarnınızda genişləndiyini hiss edin və sonra ağzınızdan nəfəs alın. Bu şüurlu nəfəs alma texnikasını işdə və ya gərgin iş qrafikinizin ortasında 5-10 dəfə təkrarlamaq zehni olaraq sakitləşməyə və rahatlamağa kömək edə bilər. Nəfəs məşqləri stressi azaltmaq və diqqəti artırmaq üçün təsirli bir üsuldur.
5. Sürətli gəzintiyə çıxın:
Hətta iki dəqiqə belə sürətli gəzinti sağlamlığınıza müsbət təsir göstərə bilər. Ürək-damar sağlamlığınızı yaxşılaşdırmaq və stress səviyyənizi azaltmaq üçün sürətli templi gəzinti seçə bilərsiniz. Cəmi bir neçə dəqiqəniz varsa, bu, aktiv vaxt keçirmək üçün ideal bir yoldur. Mümkünsə, fərqli bir təcrübə yaşamaq üçün çöldə gəzmək də stressinizi azalda bilər. Gün ərzində ən az 30 dəqiqə gəzinti sağlam həyat üçün ideal bir idman proqramı ola bilər.
6. Tez-tez gülümsəyin:
Gülümsədiyiniz zaman vücudunuz endorfin adlanan xoşbəxtlik hormonunu ifraz edir. Maraqlısı odur ki, hətta saxta təbəssüm belə eyni effekti verə bilər. Hər gün insanlara şüurlu şəkildə gülümsəməklə, əhvalınızı anında yaxşılaşdıra və üz əzələlərini məşq etdirə bilərsiniz. Üstəlik, insanlar sizə gülümsəyəndə onların əhvalına müsbət təsir edirsiniz.
7. Dərinizə vaxt ayırın:
Keyfiyyətli dəriyə qulluq məhsulları görünüşünüzə və buna görə də əhvalınıza müsbət təsir göstərir. Evdə nəmləndirici kremlə üzünüzü masaj etmək cəmi iki dəqiqənizi alacaq. Görünüşünüzün qayğısına qalmaq üçün əlavə vaxt ayırmaq özünüzə inamınızı artırır və düzgün məhsullarla üz masajı bunun ən asan yollarından biridir.