Taksi xidmətini bilərəkdən bahalaşdırdılar, dedilər ki, məqsəd ictimai nəqliyyatdan istifadəni artırmaqdır. Bu qərardan sonra, məntiqlə ictimai nəqliyyat daha əlçatan, daha keyfiyyətli olmalı idi. Amma həmən də nəqliyyatda qiymətləri, az qala, 2 dəfə bahalaşdırdılar. İqtisadçı Natiq Cəfərli bildirib ki, bunun məntiqini anlamaq olmur.
Tribunainfo.az xəbər verir ki, həmçinin ekspert maraqlı təklif irəli sürüb. O bildirib ki, ictimai nəqliyyatda qiymət birdəfəlik gedişə görə tənzimlənməməlidir:
“Bu doğru deyil, birdəfəlik bilet 50 qəpik ola bilər, bu turistlərə, nəqliyyatdan az-az istifadə edənlərə aid olmalıdır. Amma günlük, həftəlik, aylıq, 6 aylıq və illik istifadə müddəti gediş sayı ilə deyil də, ancaq zamanla məhdudlaşdırılan biletlər də olmalıdır – məsələn, saatlıq bilet 50 qəpiyə, günlük bilet 1,5 manata, aylıq 25 manata, 6 aylıq 110 manata, 1 illik 170 manata biletlər olmalıdır. Bu zaman avtobus şirkətləri, metro öncədən vəsait toplayır deyə, işlərini doğru planlaya bilirlər, vətəndaşa da sərfəli olur”.
Nigar