Sürücüsüz avtomobillərin işlək yollarımızda aşağı-yuxarı hərəkət etdiyi fərziyyəvi gələcəkdə svetoforlarda dördüncü rəng quraşdırıla bilər ki, bu da öz-özünə idarə olunan nəqliyyat vasitələrinə görə əlavə olunacaq.
Qaynarinfo bu barədə “Science Alert”ə istinadla xəbər verir.
Şimali Karolina Dövlət Universitetinin tədqiqatçıları avtonom nəqliyyat vasitələrinin (AV) nəqliyyat axınının yaxınlaşan kəsişməsini ağıllı şəkildə idarə edən sürücülərə siqnal verəcək əlavə ağ işıqfor təklif edirlər. Bu, həm tıxac səviyyəsini, həm də ümumi yanacaq istehlakını azalda bilər.
Sürücüsüz avtomobillərin və yük maşınlarının ağ işıqfora “baxmağa” ehtiyacı olmayacaq, çünki onlar svetaforla simsiz əlaqə quracaqlar. Bununla belə, bu, insan sürücülər və sərnişinlər üçün kəsişmədə hərəkət edən avtonəqliyyat vasitələrinin ardınca getmələri üçün bir işarə rolunu oynayacaq.
İnşaat mühəndisi Əli Hajbabaie deyir: “Qırmızı işıqlar hələ də dayanmaq demək olacaq. Yaşıl işıqlar hələ də getmək demək olacaq. Ağ işıqlar isə sürücülərə sadəcə onların qarşısındakı avtomobili ardınca getməli olduqlarını söyləyəcək” .
“Ağ faza dediyimiz yol kəsişmələri üçün təklif etdiyimiz bu konsepsiya avtonom nəqliyyat vasitələrinin hesablama gücündən istifadə edir”.
Bu necə işləyəcək: avtonom nəqliyyat vasitələri müəyyən diapazonda bir-biri ilə və kəsişmələrdə svetoforlarla əlaqə saxlayacaqlar. Bu, onlara nəqliyyat axınını daha səmərəli və ağıllı şəkildə əlaqələndirməyə imkan verəcək – məsələn, daha çox nəqliyyat vasitəsinin getdiyi kəsişən yollara üstünlük vermək və optimal sürət barədə məsləhət vermək.
Qarışıqda olan hər hansı sürücü ağ işıq vasitəsi ilə önlərindəki avtomobilin istiqamətini izləmək üçün məlumatlandırılacaq: dayanarsa dayandırın, davam edərsə davam edin. Bir kəsişmədə avtonom nəqliyyat vasitələrinin sayı müəyyən həddən aşağı düşdükdən sonra svetoforlar normal qırmızı, sarı və yaşıl seçimə qayıdacaq.
“Trafik axınına nəzarətin bir hissəsini AV-lərə vermək mobil idarəetmə paradiqması adlanan nisbətən yeni bir fikirdir, – Hajbabaie deyir. – Ondan AV-lərin iştirak etdiyi istənilən senaridə trafiki əlaqələndirmək üçün istifadə edilə bilər. Lakin biz düşünürük ki, ağ işıq konsepsiyasını kəsişmələrə daxil etmək vacibdir, çünki o, sürücülərə nə baş verdiyini bildirir ki, onlar kəsişməyə yaxınlaşarkən nə etməli olduqlarını bilsinlər”.
Tədqiqatçılar qeyd edirlər ki, bir kəsişmədə avtonom avtomobillərin sayı 30 faizdən çox olduqda, təkmilləşdirmələr daha əhəmiyyətli olur. Trafikdə AV-lərin 70 faizi ilə kəsişmə əsasən tam avtomatik ağ faza rejimi kimi işləyə bilər.
Hər zaman təkmilləşdirmələr aparılsa da, buna bənzər bir şeyi həyata keçirmək üçün hələ texnologiyamız yoxdur . Bu tədqiqat 2020-ci ildə eyni tədqiqatçılar tərəfindən trafik axınının kəsişmə ilə əlaqəli mərkəzi kompüter tərəfindən idarə edildiyi əvvəlki araşdırmaya əsaslanır – burada lazım olan hesablamalar özü idarə olunan avtomobillərin özləri tərəfindən idarə oluna bilər .
Tədqiqat IEEE Transactions on Intelligent Transportation Systems jurnalında https://ieeexplore.ieee.org/document/10038635 dərc olunub.