Siqareti tərgitmək üçün tövsiyələrbackend

Siqareti tərgitmək üçün tövsiyələr

  • whatsapp
  • messenger
  • telegram
  • vkontakte
  • odnoklassniki

Siqareti tərgitməyin ilk başda bir çox insan üçün qorxuducu və çətin ola biləcəyini ifadə edən Ekspert Klinik Psixoloq Başak Mutlu, 9 fevral Dünya Tütünsüz Gününün bu asılılıqdan qurtulmaq üçün ilk addım üçün çox uyğun bir gün olduğunu söylədi.

Tribunainfo.az CNN-ə istinadən xəbər verir ki,Mütəxəssis Klinik Psixoloq Başak Mutlu, 1987-ci ildən Ümumdünya Səhiyyə Təşkilatının təşəbbüsü ilə siqaretin zərərləri ilə bağlı cəmiyyəti maarifləndirmək və siqareti tərgitməyə təşviq etmək məqsədilə 9 fevralın Ümumdünya Tütünsüz Günü kimi qeyd olunduğunu bildirib.

Siqareti tərgitmə prosesində olan bir insanın özünə siqareti xatırladan yerlərdən, insanlardan və vərdişlərdən uzaq durmasının faydalı olacağına diqqət çəkən Mutlu, “Məsələn, qəhvə ilə siqaret çəkən biri siqareti azaltmalı və ya dayandırmalıdır.

Siqareti tərgitmək vaxt tələb edir; Bəzi günlərin rahat, bəzi günlərin çətin keçəcəyi təbii və gözlənilən prosesdir.

Onun sözlərinə görə, “İlk bir neçə həftə içində narahatlıq, diqqəti cəmləməkdə çətinlik, yemək istəyinin artması, asanlıqla əsəbiləşmə kimi çəkilmə əlamətləri müşahidə olunur. , depressiya müşahidə oluna bilər. Bunlar normal və müvəqqəti simptomlardır. “Bu müddət ərzində psixiatra müraciət etmək və dərman dəstəyi almaq bu prosesin rahat keçməsinə kömək edə bilər”.

Unudulmamalıdır ki, bir dəfə aludə olan insan, asılılıqdan azad olsa belə, yenidən aludə olmağa namizəddir. Ona görə də insanlar siqareti buraxdıqdan sonra özlərini sınamaqdan çəkinməlidirlər”.

Dəniz Pənahova