Bu vəziyyətə sanksiyalar təsir edir, çünki Rusiya yeni təyyarələr və ehtiyat hissələri ala bilmir.
Rusiya köhnə təyyarələri təmir edə bilmir və yeni təyyarələr istehsal etmək iqtidarında deyil.
2030-cu ilə qədər Rusiya vətəndaş təyyarələrinin demək olar ki, yarısını itirəcək.
Tribunainfo.az xəbər verir ki, Bu barədə Ukrayna Xarici Kəşfiyyat Xidməti (UXKX) məlumat yayıb.
Məlumatda bildirilir ki, bu, sanksiyaların nəticəsi ola bilər, çünki aqressor ölkə yeni təyyarələrin, ehtiyat hissələrinin və texniki xidmətin idxalından məhrum edilib.
“Kommersiya parkından 109 xarici təyyarə çıxarılır, həmçinin 40-60 yaşında olan 230 sovet istehsalı təyyarə də istismardan götürüləcək. Bundan əlavə, 200-dən çox helikopterin də siyahıdan çıxarılması planlaşdırılır, onların əksəriyyəti Rusiya istehsalıdır”, – UXKX bildirir.
Hazırda rus hava daşıyıcılarının parkında 1135 təyyarə var, onlardan 1088-i uçuşdadır, qalanları isə ehtiyat hissəsi kimi sökülüb. Əgər bu tendensiya davam edərsə, Rusiya beş il ərzində vətəndaş təyyarələrinin demək olar ki, yarısını itirəcək.
Kəşfiyyat bildirir ki, köhnə sovet təyyarələri üçün Rusaviasiya onların xidmət müddətini texniki vəziyyətinə baxmayaraq 60 ilə qədər uzadır, həmçinin “Superjet”lərdə istifadə olunan SaM-146 mühərriklərinin resursunu artırır.
“Dövlət planları öz istehsalını artırmaqdır, lakin 2022-2025-ci illərdə Rusiya hava parkı planlaşdırılan 120-dən çox yeni təyyarə yerinə yalnız 13 təyyarə ilə artırılıb. 2025-ci ildə planlaşdırılan 15 təyyarədən yalnız biri istehsal müəssisələri tərəfindən təhvil verilib”, – UXKX məlumat verir.
Bundan əlavə, Moskva xaricdə təyyarə icarəyə götürməyə çalışır, lakin Qazaxıstan, Qətər, Küveyt və Efiopiya tərəfindən rədd cavabı aldıqdan sonra hava şirkətləri daxili ehtiyatlara müraciət etməyə başlayıb.
“Kargo şirkəti ‘Volqa-Dnepr’ ‘Aeroflot’a səkkiz Boeing təyyarəsini təmir və ehtiyat hissələri üçün təhvil verib”, – məlumatda deyilir.
UXKX bildirir ki, beynəlxalq təzyiq də artır. Xüsusilə Beynəlxalq Mülki Aviasiya Təşkilatı (ICAO) son qətnaməsində Rusiyanı GPS siqnallarına davamlı müdaxilələr səbəbindən qlobal hava naviqasiyasını destabilizasiya etməkdə ittiham edib və beynəlxalq hava hüququnun pozulmasının dayandırılmasını tələb edib.
Rusiyanın aviasiyaya qarşı sanksiyaları
UNIAN xəbər verir ki, Rusiya aviasiya sektorunun liderlərinə təyyarə ehtiyat hissələrinə və ölkə üzərindən uçuşlara tətbiq olunan sanksiyaların yumşaldılması üçün müraciət edir.
Reuters-in məlumatına görə, Moskva Qərbin aviasiya sənayəsinə tətbiq etdiyi sanksiyaları “qanunsuz məcburi tədbirlər” hesab edir, çünki bu sanksiyalar Rusiyanın xarici təyyarələrə və ehtiyat hissələrinə çıxışını bağlayıb.
Bu səbəbdən Rusiya hava şirkətləri 700-dən çox, əsasən Airbus və Boeing təyyarələri üçün ehtiyat hissələri dolayısı yolla idxal etməyə məcburdur.
Əlavə olaraq, Rusiyanın hava şirkətlərinin təyyarələrinin Avropa Birliyi üzvü ölkələrin və Böyük Britaniyanın hava məkanında uçuşu qadağandır.
İmran Kərimli