backend

QHT Şurası ictimai birliklər üçün yeni imkan yaradır

  • whatsapp
  • messenger
  • telegram
  • vkontakte
  • odnoklassniki

Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Şurası həyata keçirdiyi xidmətlərlə əlaqədar Açıq Hökumətin Təşviqi üzrə Milli Fəaliyyət Planının 4.1.2. və 4.2.3 bəndlərinə  uyğun olaraq fəaliyyətində effektivliyi, şəffaflığı, hesabatlılığı və aşkarlığı daha da artırmaq üçün QHT-lərin ərizə, təklif və şikayətlərinin qəbulu üçün yeni xidmət yaradır.  Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Şurası həyata keçirdiyi xidmətlərlə əlaqədar Açıq Hökumətin Təşviqi üzrə Milli Fəaliyyət Planının 4.1.2. və 4.2.3 bəndlərinə  uyğun olaraq fəaliyyətində effektivliyi, şəffaflığı, hesabatlılığı və aşkarlığı daha da artırmaq üçün QHT-lərin ərizə, təklif və şikayətlərinin qəbulu üçün yeni xidmət yaradır. 

Məlum olduğu kimi Şura Əsasnaməsinə və QHT-lərə Dövlət Dəstəyi Konsepsiyasına uyğun olaraq QHT-lərə 5 istiqamət (konsultativ, metodiki, təşkilati-texniki, maliyyə və məlumat) üzrə xidmət göstərir. Şura yaranandan indiyədək qrant müsabiqələrinin nəticələrindən narazı qalan QHT-lərin müraciətlərinin araşdırılması üçün Apellyasiya Komissiyası fəaliyyət göstərir. Eyni zamanda QHT-lərlə mütəmadi olaraq keçirilən  görüşlərdə də onların fikirləri dinlənilir, müraciətləri araşdırılaraq müvafiq tədbirlər görülür. Şura Katiblik əməkdaşları tərəfindən göstərilən xidmətlərin səviyyəsini öyrənmək, QHT-lərin ictimai nəzarət işində aktiv iştirakını təmin etmək məqsədilə QHT-lərə şikayət və təkliflərini birbaşa göndərmək üçün yeni xidmət yaradır.
Qeyd edək ki, Şuraya şikayət ünvanlayan bütün şəxslərin hüquqları Azərbaycan qanunvericiliyinə müvafiq olaraq qorunacaq. Bütün şikayət və təkliflər Şuranın yeni xidmətinin məsul şəxsi tərəfindən araşdırılaraq rəhbərliyə məruzə ediləcək və müvafiq qərarlar qəbul olunacaq.  QHT-lər həmçinin hüquqpozma halları ilə bağlı Şuranın müvafiq xidmətinə müraciətləri birbaşa da təqdim edə bilərlər.
QHT-lər ərizə, təklif və şikayətlərini aşağıdakı ünvana göndərə bilərlər:    Xidmətin koordinatoru: Nədimə Rəhimli; e-mail: [email protected]; telefon nömrəsi: 077 497 15 91.

QHT-lərin ərizə, təklif və şikayətləri üçün

                                        MÜRACİƏT FORMASI
QHT-nin adı:                          _____________________________________________Müraciət edən şəxsin S.A.A.: _____________________________________________QHT-də vəzifəsi:                    _____________________________________________Müraciətin mövzusu:  Ərizə       Təklif       ŞikayətMüraciətin məzmunu:            ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Müraciətin həlli üçün təklifiniz: __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Əlaqə vasitələri: İş telefonu:     ___________________________________      Mobil telefon:  ___________________________________      E-mail:            ___________________________________Tarix:  ___________________