Müştərilər “Birbank”dan İMTİNA edir – Səbəblərbackend

Müştərilər “Birbank”dan İMTİNA edir – Səbəblər

  • whatsapp
  • messenger
  • telegram
  • vkontakte
  • odnoklassniki

“Kapital bank”dan şikayətlər artdığı ərəfədə “Birbank”la bağlı da narazılıqlar çoxalmaqdadır. Mütəxəssislər hesab edir ki, “Birbank” 2024-cü ildən etibarən müştəri yönümlü bank statusunu itirmək üzrədir.

Tribunainfo.az yazır ki, banklar üzrə mütəxəssis Murad Veysəloğlu bildirib ki, “Kapital bank” “Birbank” etibarını itirib və bunun da müəyyən səbəbləri var:

““Birbank” Cashback (debet kartı) – ən əsas üstünlüyü digər bankların bankomatında komissiyasız nağdlaşdırma etmək idi, ləğv edildi. Debet kart üzrə keşbekləri azaldıb. Debet kart üzrə 2X ƏDV-ni ləğv edib. Yanvar ayından etibarən kütləvi kiber hücumlar baş alıb gedir (əsasən kapital kartlarına). Aylıq kartdakı qalığa depozit faizini ləğv ediblər.
“Ninza Təklif”in komissiya faizini yüksəldiblər – 3 ay – 6%, 6 ay – 10%, 12 ay – 17%.
Bunlar azmış kimi tətbiqdəki çat bölməsini ləğv edib birbaşa whatsappa yönləndiriblər. Nəticədə whatsappda sorğulara gec cavab verilir.
“Kapital Bank”, bu qədər sürətli enişə keçmisiniz”, bəlkə nəzərə alasınız.

Qarşı tərəfində mövqeyini işıqlandırmağa hazırıq.

Nigar