Bağırsaq xərçənginin qarşısını almağın 5 sağlam yolubackend

Bağırsaq xərçənginin qarşısını almağın 5 sağlam yolu

  • whatsapp
  • messenger
  • telegram
  • vkontakte
  • odnoklassniki

Həkimlər bağırsaq xərçəngindən qorunmaq üçün beş məsləhət açıqladılar.

Tribunainfo.az CNN-ə istinadən xəbər verir ki, tədqiqatçılar alkoqol qəbulu kimi həyat tərzi faktorları ilə bağlı riskləri qeyd etməklə yanaşı, erkən diaqnozun vacibliyini də vurğuladılar.

1. Siqaret çəkməyin

Mütəxəssislərin fikrincə, bağırsaq xərçəngi siqaretlə ciddi şəkildə bağlıdır. Daimi siqaret çəkənlərin bağırsaqlarında poliplər (bağırsaqda kiçik toxuma çıxmaları) əmələ gəlmə ehtimalı daha yüksəkdir və nəzarət edilmədikdə bu poliplər xərçəngə çevrilə bilər. Hər siqaretin çox vacib olduğunu başa düşmək lazımdır. Siqaret çəkmək bağırsaq xərçəngi riskinizi ciddi şəkildə artıra bilər.

2. İçkini azaldın

Siqaret kimi, istənilən miqdarda spirt istehlak etmək xərçəng riskinizi, o cümlədən bağırsaq xərçəngini artıra bilər. Alkoqol qəbulunu azaltdığınız zaman hüceyrələrinizi zədələnmədən aktiv şəkildə qoruyursunuz və yeddi müxtəlif xərçəng riskini azaldırsınız.Tədqiqatlar göstərir ki, alkoqol nə qədər çox olarsa, xərçəng riskiniz bir o qədər yüksəkdir.

3. Lifli qidalar istwhlak edin

Yetkinlərin 90 faizindən çoxu lifli qidaları diyetinə daxil etmir. Lifli qidalar bağırsaqları və mühüm mikrobiomları sağlam saxlamaq üçün həyati əhəmiyyət kəsb edir. Qidalanma nöqteyi-nəzərindən araşdırmalar göstərir ki, liflə zəngin qidaların istehlakı bağırsaq xərçənginin bir alt növü olan kolon xərçəngi inkişaf riskinizi əhəmiyyətli dərəcədə azalda bilər. Bağırsağınızı sağlam və nizamlı saxlamaq üçün, yulaf, noxud, lobya yeyin, meyvə, arpa, gül kələm və qoz-fındıq kimi qidalardan gündə 30 qram lif almağı hədəfləyə bilərsiniz.

4. İşlənmiş qidalardan qaçın, qırmızı əti azaldın

Həddindən artıq işlənmiş və qırmızı ət yeməyin bağırsaq xərçəngi riskini artırdığına dair güclü dəlillər var. Əgər siz ət həvəskarsınızsa, qırmızı əti təsadüfi bir müalicə kimi düşünmək daha yaxşı olar. Həftədə 1dəfə qırmızı ət yeyin və mümkün olduğu qədər işlənmiş ətdən qaçın. Qırmızı ət variantını tərəvəz alternativi və ya toyuq və balıq kimi başqa bir proteinlə əvəz edin. Hətta lobya və ya mərcimək kimi liflə doldurulmuş variantı da sınaya bilərsiniz.

5. Sağlam çəkini qoruyun

Mütəxəssislər bağırsaq xərçəngi ilə piylənmə arasında əlaqənin olduğunu düşünürlər. Çəki həmişə insanın fərdi sağlamlığının açıq göstəricisi deyil, lakin artıq bədən piyləri əlavə böyümə hormonları buraxa və hüceyrələrinizdə iltihaba səbəb ola bilər. Dəbli pəhrizlərə etibar etməyin. Bu, özünüzü narahat hiss etməyinizə və enerji səviyyənizin azalmasına səbəb ola bilər. Üstəlik, pəhriz müddəti bitdikdən sonra itirdiyiniz çəkiyə qayıda bilərsiniz.