Müştərilər “Azza” şirniyyat evinin xidmətlərindən narazıdır.
Tribuninfo.az xəbər verir ki, sözügedən şirniyyat evinin xidmətindən narazı qalanlardan biri də müştəri Elmar Abuzərlidir. O, “Azza”dakı şirniyyatların hım də köhnə olduğunu deyir:
“Ən səviyyəsiz müştəri xidmətləri “Azza” tort dükanı Bakıxanovdadır. Operator kobud robot tərzdə danışır, insanı dinləmək belə qabiliyyəti yoxdu. Ekler almışam, 5 dəqiqə keçmedi üstünden, baxıram ki, 2 gün önce olan eklerdi, dedim, sizdən xahiş edirəm, dünın gələn varsa, onunla dəyişin. Deyir olmaz, Nazirlər Kabinetinim qərarını poza bilmərik. Müstəri Xidməti də eyni cavab verdi.
Qarşı tərəfin mövqeyini işıqlandırmağa hazırıq.
Roman