Arıqlamağa mane olan 9 qidabackend

Arıqlamağa mane olan 9 qida

  • whatsapp
  • messenger
  • telegram
  • vkontakte
  • odnoklassniki

Bəzi qidalar arıqlamaq üçün ideal seçim kimi görünsə də (məsələn, üzvi və bitki mənşəli seçimlər), onlardan çox istehlak etmək qısa müddətdən sonra yenidən aclıq hissi yarada bilər.

Tribunainfo.az Habertürk-ə istinadən bildirir ki, arıqlama səyahətində olan hər kəs qida istehlakının əsaslarını bilir; Zərərli yeməklərdən, şəkərli içkilərdən və şirniyyatlardan uzaq durmaq lazımdır. Digər tərəfdən, əgər insan sağlam qidalansa da, son bir neçə kilosu qalıbsa və bu çəki itirməkdə çətinlik çəkirsə, ekspertlər bunun çox güman ki, bir ovuc əsas qida qruplarından qaynaqlandığını söyləyirlər.

Quru meyvələr sağlam seçim kimi görünə bilər, lakin onu aşmamaq lazımdır. İnək südünü badamla dəyişdirin. Süd seçmək də cazibədar seçimdir, çünki onun kalorisi daha azdır, lakin bu seçimlərdə şəkər əlavə edilməsi və əsas zülalın olmaması ehtimalı daha yüksəkdir.

Çətin məşqdən sonra parlaq rəngli idman içkiləri istehlak etmək peşəkar idmançılar arasında populyarlaşsa da, daha çox təsadüfi idman edən adi insan üçün zərərləri faydalarından daha çox ola bilər. Su əvəzinə bunlardan birini istehlak etməyin əsas cazibəsi tərlə itirilən elektrolitləri doldurmaqdır. Natrium və kalium doldura biləcək əsas elektrolitlərdir. Tədqiqatlar onların yüksək intensivlikli idmançılara kömək edə biləcəyini göstərsə də, daha qısa, daha az intensivlikli məşqlər edənlər üçün daha az təsirli olur.

Bir porsiya yalnız 50 kalori ola bilər, lakin bütün bir şüşə içmək 150-200 kaloriyə bərabər ola bilər. Əgər məşqdə 100-200 kalori yandırırsınızsa, idman içkisi bu kaloriləri tamamilə yox edəcək. İdman içkilərinin tərkibində məşqin müsbət təsirlərinin qarşısını ala bilən sadə şəkərlər var. Bu içkilərdən çoxlu miqdarda içmək, xüsusən də güclü idman etməsəniz, piylənmə və ürək-damar xəstəlikləri kimi vəziyyətlərin riskini artıra bilər.

Smuzi sürətli yeməklər meyvə və tərəvəz hissələrini əldə etmək üçün yaxşı seçim ola bilər, lakin onların sağlam olacağına zəmanət verilmir. Missuri Sağlamlıq Xidmətləri Universitetinin dietoloqu Mişel Taunsend deyir: “Smuzilər, insanların tərkibində nə olduğunu bilmədən sağlam olduğunu zənn etdikləri qidalardan biridir”. Smoothie tərkibində olanlar onun nə qədər qidalı olduğunu və ya onu poza bilər. Məsələn, banan. Bir neçə xörək qaşığı fıstıq.Smoothie əlavə edirsinizsə, daha az qidalı olan inqrediyentlər daha sağlam olanları tez üstələyəcək. Onları kənardan almaq daha çox qeyri-müəyyənlik yarada bilər. Smoothie mağazalarında gördüyünüz əksər yeməklər adətən meyvələrdir. Onların tərkibində zülal yoxdur və adətən sağlam yağlar da yoxdur. Onlar sizi tox saxlayacaqlar.
Fıstıq yağı, süd, banan və zülal tozu kimi inqrediyentləri olan bir smoothie gündəlik kalori limitinizin böyük hissəsini təşkil edən 500-700 kaloriyə qədər ola bilər. Daha doyurucu bir smoothie tövsiyə edən Townsend, “Evdə badam yağı, çiyələk, ispanaq və kətan toxumu kimi maddələrlə şəkərsiz qatıq hazırlamağı düşünün” deyə təklif etdi.

Bir çox dənli bitkilər dəmir, fol turşusu və B vitaminləri kimi yaxşı qida mənbəyi olsa da, onlar həmişə ən sağlam seçim deyil. Səhər yeməyi taxıllarının məşhur sortları zülal və lif kimi həyati vacib qida maddələrində ciddi çatışmazlıqlara malikdir. Bu, əslində şəkər əlavə
edilmiş karbohidratlardan başqa bir şey deyil. Protein və sağlam yağları olmayan bu məhsullar sizi qane etməyəcək.

Qurudulmuş meyvələr asan bir qəlyanaltıdır; Ancaq bütöv bir meyvə yemək kilo vermək üçün daha yaxşı seçim ola bilər. Bu qəlyanaltılar yüksək konsentrasiyaya malikdir və onları təzə meyvədən daha az sağlam edir. Onlar həmçinin təzə meyvə yeməkdən daha çox kalori ehtiva edirlər.

Məsələn, bir stəkan quru ərikdə 300-dən çox kalori var, bir stəkan dilimlənmiş ərikdə isə cəmi 79 kalori var.

Pendir əla kalsium və zülal, həmçinin A və B12 vitaminləri mənbəyidir və bəzi araşdırmalar onun sağlamlığa davamlı faydaları ola biləcəyini göstərir. British Journal of Nutrition jurnalında aparılan bir araşdırma, qatıq və pendir kimi fermentləşdirilmiş süd məhsullarının ürək-damar sağlamlığına müsbət təsir göstərir. Onların antiinflamatuar xüsusiyyətləri də aşkar edilmişdir.

Ancaq çox yaxşı şey arıqlamağa mane ola bilər. Gördüyüm səbirli əhalinin çoxu çox pendir yeyir. Pendir əslində insanların arıqlamasına mane ola bilər, çünki onlar düşündüklərindən daha çox yağ və kalori qəbul edirlər.

Meyvə şirələri

8 unsiya şirə porsiyasında orta hesabla 30 qrama qədər şəkər ola bilər. Bundan əlavə, bir stəkan portağal suyunda 100-dən çox kalori var, təzə portağalda isə cəmi 62 kalori var.

Bitki mənşəli südlərin daha sağlam olduğu güman edilir, çünki onlar heyvan mənşəli məhsullardan hazırlanmır. Soya qidalanma baxımından inək südünə ən yaxındır. Digərləri arıqlamaq üçün yaxşı görünür, çünki onların kaloriləri az ola bilər, amma əslində qida maddələri yoxdur.