Amerikalı mühəndisdən ŞOK qəza versiyası

Amerikalı mühəndisdən ŞOK qəza versiyası

  • whatsapp
  • messenger
  • telegram
  • vkontakte
  • odnoklassniki

Amerikalı mühəndis qeyd edib ki, AZAL təyyarəsinin qəzaya uğramasından əvvəl pilotlar fugoidiya hərəkəti nümayiş etdirdilər, bu da idarəetmənin hidravlikasının itirilməsi ilə izah oluna bilər. Bu vəziyyət pilotların təyyarəni yalnız mühərriklər vasitəsilə idarə etməyə çalışdığı vaxt baş verir. Pikirərək yüksəliş manevri fugoidiya adlanır və bu, yüksəklik sükanının donması ilə nəticələnə bilər.

Görünür ki, Embraer 190 təyyarəsi üç hidravlik konturun hamısında təzyiqi itirmişdi. Bu konturların hamısı təyyarənin quyruq hissəsində yerləşir. Ekipajın uçuşu qorumaq və demək olar ki, qeyri-mümkün olan bir enişi həyata keçirmək üçün əlindən gələni etdiyi açıq-aşkar görünür. Onlar uçuş-enmə zolağına demək olar ki, çatmışdılar, lakin enişin son mərhələsində idarəetməni itirdilər. Çılğın bir haldır ki, insanlar ümumiyyətlə sağ qala biliblər.

“Embraer 190 təyyarəsinin uçuşunun son mərhələsi mənə United Airlines-ın 232 saylı reysini, yəni 1989-cu ildə Sioux City-də baş vermiş DC-10 qəzasını xatırladır. Həmin təyyarə də arxa mühərrikin dağılmasından və bir neçə hidravlik xəttin sıradan çıxmasından sonra idarəetməni itirmişdi”,- mühəndis bildirib.