UEFA Almaniyada keçirilən 2024-cü il Avropa Futbol Çempionatının (AVRO 2024) ev sahibi ölkənin iqtisadiyyatına 7,4 milyard avro iqtisadi töhfə verdiyini açıqlayıb.
UEFA-nın açıqlamasında qeyd edilən “Nielsen Sports” hesabatına görə, AÇ-2024-ün Almaniya və ev sahibi 10 şəhər üçün iqtisadi töhfəsi 7,4 milyard avroya çatıb. Bu məbləğin 90 faizindən çoxu 2,7 milyon bilet sahibinin (onların 44 faizi xaricdən olan), təşkilatçıların və akkreditasiyadan keçmiş şəxslərin birbaşa xərcləmələri və bunun nəticəsində yaranan dolayı və iqtisadi təsirlərin birbaşa nəticəsidir.
Ən vacib xərclərə yaşayış, ev sahibi şəhərlərə və şəhər daxilində səyahət, stadionların xaricində və daxilində yemək və içkilər daxildir.
Onların qlobal mediada mövcudluğu və görünmə qabiliyyəti sayəsində ev sahibi şəhərlər və ev sahibi ölkə üçün ümumi 571 milyon avro reklam dəyəri yaradılıb.
AÇ-2024-də oynanılan 51 matça 2,7 milyon tamaşaçı baxdığı halda, 1,7 milyonu ən azı bir matçı izləyən tək bilet sahibi olub.
Bilet sahiblərinin 23 faizi ev sahibi şəhərlərdən, 33 faizi Almaniyanın qalan hissəsindən, 44 faizi isə xaricdən gəlib.